måndag 5 december 2011

Oj det var visst ett halvår sedan jag gjorde något i denna bloggen. Varför? jo för att efter att jag införskaffade mig en kamera har intresset för foto växt och kraven på bra bilder ökat. vilket innebär att jag vill gärna använda mig av en modell i mina kläder istället för att bara låta dem hänga rakt upp och ner på en galge. För är det någon som vet hur man får snygga foton så får den gärna tipsa mig.
Trots att det inte bloggas så mycket händer det en hel del i syrummet. Klädställningen blir bara trängre och trängre och nu pysslas det för fult med julklappar och allt vad det innebär. Jag gör nästan alla klappar själv och det är mycket tankeverksamhet bakom varje klapp för att passa personen perfekt. Så snart är det dags att planera nästa års julklappar :)


Jag har även ett "nytt" intresse. Efter en praktikperiod i våras började jag att sy lampskärmar. Jag använder mig för det mesta av äldre skärmar som jag tar bort allt tyg på för att sedan bara behålla stommen och klär om i nya moderna tappningar Några av dem kommer sedan att finnas till försäljning i min kommande butik hos Epla.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar